Kreatin je nujno potreben za tvorbo mišic tako za običajne ljudi, tudi tiste po pisarnah kot tudi za rekreativce, športnike in ekstremne športnike. Najbolj ga potrebujejo tisti, ki hočejo imeti čim močnejše in čim večje mišice. Informacije o uživanju kreatina boste dobili na tej povezavi in ugotovili, da ga verjetno ne užijete dovolj, da in dosegli želene rezultate, ker ga hrana nima dovolj za to. Morali bi pojesti res velike količine mesa ali oreščkov, mleka ali sira, da bi se to zgodilo, vendar bi bile lahko poledice tudi holesterol, visok pritisk ter močno povečana teža.

kreatin

 

Zato so kreatin spravili v priročno hrano, ki je prehranski dodatek kot prašek, ki ga zaužijete z vodo ali mlekom in prejmete dosti več kreatina, kot z običajnim obrokom ter pri tem nimate preveč polnega želodca. Tak kreatin je še posebej priporočljiv za tiste, ki ga potrebujete med s treningi, ker vas ne bo obremenil, mišična masa pa bo zrasla do mere, ki jo želite brez hujših posledic.

Kreatin v prehranskih dopolnilih je v več oblikah, je živalskega izvora največkrat iz sirotke, lahko pa je tudi rastlinskega izvora za vegane in tudi vegetarijanci pridete na svoj račun. Je v več oblikah, če želite hitro dobiti mišično maso in težo, kar potrebujejo dvigovalci uteži in rokoborci na primer pa boksarji, potem je primeren ena vrsta kreatina, če pa hočete biti lahko in imeti mišično maso, je dober kreatin za dolgi rok, kjer dobite mišično maso počasneje in ne veže na sebe vode, zato se telesna teža ne poveča. To je primerno za tiste športnike, ki morajo biti lahki ali za običajne ljudi, da se jim teža preveč ne poveča.

Danes žal hrana ni tako bogata s kreatinom, da bi zadostila vsem našim potrebam, ker je tempo vedno hitrejši, obremenitve so vedno večje, športi pa so vse bolj ekstremni.